Zakładanie konta Google AdWords krok po kroku.

Jak stworzyć (założyć – postawić) konto Google AdWords?
Aby założyć kampanie linków sponsorowanych musimy przejść przez 4 etapy:

Etap pierwszy: Stwórz konto AdWords. Wprowadzamy adres e-mail oraz hasło dzięki, którym będziemy mogli logować się na konto AdWords. Konto zostało utworzone.

Etap drugi: Wybierz słowa kluczowe i przygotuj teksty reklam dla Twoich produktów lub usług. Ten etap jest najważniejszy. Musimy wprowadzić hasła, które ściśle określają produkty i usługi świadczone przez Państwa firmę. Proszę pamiętać, że dobór tych haseł jest pewną wytyczną, tzn. w jaki sposób i kiedy, bądź ile razy wyświetli się Państwa reklama. Po ustaleniu słów kluczowych musimy napisać teksty reklam. Pamiętając o zasadach redakcyjnych Google tworzymy takie teksty, które najlepiej przyciągną potencjalnego Klienta.

Etap trzeci: Wprowadź dane rozliczeniowe. Wprowadzamy dane rozliczeniowe takie jak adres, nazwę firmy bądź swoje imię i nazwisko, numer nip, standardowe dane do fakturowania.

Etap czwarty: Zacznij zdobywać nowych klientów. Tak Google nazwało ten etap. Kryje się za nim ciągła praca nad ulepszaniem kampanii. Postawiona kampania linków sponsorowanych to dopiero początek. Teraz musimy obserwować statystyki odwiedzin, raporty z kampanii, aby móc polepszyć wartości zwrotu z inwestycji oraz współczynnika kliknięć.

Jeśli masz pytania, zapraszamy do nas.

autor: Dominik Myślak RedJasper