Posiadam bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads dla branży deweloperskiej. Prowadzę bądź prowadziłem kampanie dla dużych deweloperów m.in. z Warszawy, Krakowa, Poznania, Łodzi i Wrocławia ze sporą skutecznością, która przekładała lub przekłada się na sprzedaż mieszkań lub domów.
Reklama w Google Ads umożliwi Państwu:
- Docieranie do potencjalnych Klientów, którzy szukają nowych mieszkań lub domów.
- Unikanie wyświetlania reklam użytkownikom, którzy prawdopodobnie nie kupią nieruchomości, a są zainteresowani np. wynajmem.
- Mierzenie skuteczności kampanii – łatwa ocena skuteczności kampanii poprzez narzędzie Google Analytics w połączeniu z Google Ads.
Posiadamy tytuł Partner Google Ads. Dodatkowo Dominik Myślak posiada tytuł Platynowy Ekspert Produktowy na Forum Google Ads. Twoja reklama jest w dobrych rękach.
Proponujemy Państwu system rozliczeniowy budżetowy – sami Państwo decydują jaki budżet chcą przeznaczyć na kampanie Google Ads lub doradzę Państwu najlepszy możliwy.
Koszt prowadzenia kampanii Google Ads to ustalony w ofercie % od wartości budżetu.
Budżet |
Procent [%] |
Prowizja [zł] |
Pełen koszt [zł] |
1-1000 | (opłata niezależnie od budżetu) | zawsze 330 zł | 330 – 1330 |
1001 – 1999 | 30 | 300 – 600 | 1300 – 2600 |
2000 – 9999 | 25 | 500 – 2500 | 2500 – 12500 |
10000 – powyżej | 19 | min. 1900 | 11900 + |
Wszystkie ceny są cenami netto. Do cen należy doliczyć 23% podatku VAT.
Pojęcia:
Budżet – jest to budżet jaki zainwestują Państwo w prowadzenie kampanii Google Ads.
Procent – wartość wyrażona w procentach – oznacza procent prowizji jaką pobierzemy za przeprowadzenie dla Państwa kampanii Google Ads.
Prowizja – wartość wyrażona w złotówkach – obliczona z pomnożenia kolumny Budżet i kolumny Procent.
Pełen koszt – sumaryczna wartość zainwestowanych środków.
Google Ads – forma reklamy udostępniana przez Gogle powodująca wyświetlanie Państwa reklam potencjalnym Klientom.
Rozliczanie za kampanie linków sponsorowanych następuje przeważnie w systemie CPC (cost per click), czyli koszt za kliknięcie. Oznacza to, że nie zapłacicie Państwo za wyświetlenie reklamy, a dopiero za jej kliknięcie – czyli przeniesienie potencjalnego Klienta na Państwa stronę www.
Skontaktuj się ze mną:
Zadzwoń pod telefon: 506 879 631
Wyślij e-maila:
e-mail: ostry-dyzur@internetowe-pogotowie-reklamowe.pl
e-mail: biuro@redjasper.pl
Lub wypełnij formularz poniżej.
Nasze Certyfikaty: