Posiadam bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla branży deweloperskiej. Prowadzę bądź prowadziłem kampanie dla dużych deweloperów z Warszawy, Krakowa, Łodzi i Wrocławia ze sporą skutecznością, która przekładała lub przekłada się na sprzedaż mieszkań lub domów.

Reklama w Google Ads umożliwi Państwu:

  • Docieranie do potencjalnych Klientów, którzy szukają nowych mieszkań lub domów.
  • Unikanie wyświetlania reklam użytkownikom, którzy prawdopodobnie nie kupią nieruchomości, a są zainteresowani np. wynajmem.
  • Mierzenie skuteczności kampanii – łatwa ocena skuteczności kampanii poprzez narzędzie Google Analytics w połączeniu z Google Ads.
  •  

Posiadamy tytuł Partner Google Ads. Dodatkowo Dominik Myślak posiada tytuł Złoty Ekspert Produktowy na Forum Google Ads. Twoja reklama jest w dobrych rękach.

 

Najlepszy Współtwórca na Forum Google Ads 2017Najlepszy Współtwórca na Forum Google Ads 2018Złoty Ekspert Produktowy na Forum Google Ads 2019Złoty Ekspert Produktowy na Forum Google Ads 2020Złoty Ekspert Produktowy na Forum Google Ads

 

Proponujemy Państwu system rozliczeniowy budżetowy – sami Państwo decydują jaki chcą przeznaczyć budżet na kampanie linków – my poprowadzimy ją za ustalony w ofercie % od wartości budżetu.


Budżet

Procent [%]

Prowizja [zł]

Pełen koszt [zł]
1-999 (opłata niezależnie od budżetu) zawsze 330 zł 330 – 1330
1000 – 1999 30 300 – 600 1300 – 2600
2000 – 9999 25 500 – 2500 2500 – 12500
10000 – powyżej 19 min. 1900 11900 +

Wszystkie ceny są cenami netto. Do cen należy doliczyć 23% podatku VAT.

Pojęcia:
Budżet – jest to budżet jaki zainwestują Państwo w prowadzenie kampanii Ads.
Procent – wartość wyrażona w procentach – oznacza procent prowizji jaką pobierzemy za przeprowadzenie dla Państwa kampanii Google Ads.
Prowizja – wartość wyrażona w złotówkach – obliczona z pomnożenia kolumny Budżet i kolumny Procent.
Pełen koszt – sumaryczna wartość zainwestowanych środków.
Google Ads – forma reklamy udostępniana przez Gogle powodująca wyświetlanie Państwa reklam Internautom.

Rozliczanie za kampanie linków sponsorowanych następuje w systemie CPC (cost per click), czyli koszt za kliknięcie. Oznacza to, że nie zapłacicie Państwo za wyświetlenie reklamy, a dopiero za jej kliknięcie – czyli przeniesienie potencjalnego Klienta na Państwa stronę www.

Zapoznaj się z referencjami od naszych zadowolonych Klientów.

Uzupełnij poprawnie formularz, aby otrzymać od nas szczegółową ofertę.

    Wpisz Imię

    Wpisz e-mail *

    Wpisz nr telefonu *

    Wiadomość



    Wpisz poniżej kod captcha

    * - pola wymagane



     

    Nasze Certyfikaty:


     
    Zaufali nam: