Skuteczność kampanii linków sponsorowanych.

Zapewne po przeczytaniu wielu artykułów na naszej stronie przybliżyliśmy Państwu temat linków sponsorowanych. Bardzo często pytacie Państwo o:
– ceny linków sponsorowanych
– skuteczność linków sponsorowanych

Są to faktycznie najważniejsze dwa pytania, które mogą się przydać w procesie decyzyjnym.

Jaki koszt??

Tak naprawdę sami Państwo ustalacie budżet jaki chcecie wydać. Kampanie linków możemy zrobić za każde pieniądze, natomiast faktem jest, że gdy budżet będzie bardzo niski to kampania nie odniesie zamierzonego sukcesu. Na pewno przyciągnie nowych Klientów, ale ich liczba będzie ograniczona tymże budżetem.

Jaka jest skuteczność linków??

Na to pytanie można odpowiedzieć jednym słowem.

Ogromna.

Rozwijając myśl kampanie linków są doskonałym narzędziem dla młodych firm wchodzących dopiero na swój rynek. To dzięki linkom w szybki sposób mogą poinformować swoich potencjalnych Klientów o swoim istnieniu.

Czy linki mogą stosować firmy z długoletnim stażem?? One tym bardziej powinny stosować tą formę reklamy. Utrwalenie swojego wizerunku jak i wprowadzenie na rynek nowego produktu wraz z linkami sponsorowanymi jest bardzo prostym zabiegiem.

To by było tyle na temat dostępności i szybkości działania. Co ze zwrotem kosztów.

Wszystko zależy od Klienta, branży w jakiej Klient działa i wstępnych założeń. Kampania dla niektórych będzie skuteczna, gdy sprzeda się jedno mieszkanie, gdy stronę odwiedzi 10 000 nowych użytkowników, gdy zostaną sprzedane torby bawełniane w ilości 5 000 sztuk. Zawsze jednak będzie to reklama, za którą nie płacicie Państwo w przypadku tylko jej wyświetlenia. Każdy Internauta sam szuka Państwa usług czy produktów. Trafia na trafny opis, tekst reklamy i …

Klika i przechodzi na Państwa stronę, gdzie może wybierać z Państwa oferty. Nie kliknąć, ale zawsze Państwa reklama pozostanie w jego głowie jako firma świadcząca dane usługi czy sprzedająca dane produkty.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, piszcie do nas.

autor: Dominik Myślak RedJasper