W ostatnim czasie jest bardzo dużo włamań na konta Google i dzięki temu zostają tworzone konta Google Ads. Więcej o tych sytuacjach piszę tutaj.
Jeśli nie wiedzieliście o tym, że ktoś założył konto Google Ads, to mail jaki otrzymaliście od Google już mówi o zaległościach i prawdopodobnie konto jest zawieszone. To mocno utrudnia kontakt z supportem, ponieważ wiele formularzy przy zawieszonym koncie po prostu nie będzie działać.
Tutaj 6 sposobów kontaktu z supportem Google Ads w takiej sytuacji.
EDYCJA: Google uruchomiło konkretny artykuł na stronach supportu, który wyjaśnia procedurę Co zrobić, gdy konto zostało przejęte. Dodatkowo włączcie weryfikację dwuetapową.
1. Formularz Zabezpieczenia mojego konta Google Ads zostały naruszone – on powinien działać mimo zawieszonego konta.
2. Zaloguj się na konto Google Ads https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/ i w prawym górnym rogu znak zapytania i Uzyskaj pomoc lub Skontaktuj się z nami.
3. Jeśli powyższe zawiedzie, to sugeruje założyć drugie konto Google Ads. Skontaktowanie się z supportem za pomocą formularza https://support.google.com/google-ads/gethelp i zgłoszenie problemu na problematycznym koncie. W formularzu podajesz numer id konta tego nowoutworzonego.
4. Szukasz agencji, która Ci pomoże. Podpina Twoje konto do ich MCK i kontaktują się z supportem w Twoim imieniu zgłaszając problem.
5. W mailu jaki otrzymałeś jest możliwość odwołania się od zawieszenia. Uzupełnij ten formularz i zapewne będzie tam miejsce na opisanie sytuacji – niestety rozpatrzenie takiego wniosku może trwać dosyć długo.
6. Wypełnić ten formularz odwołania się od zawieszenia konta