Jak skontaktować się z supportem Google Ads po włamaniu na konto.

W ostatnim czasie jest bardzo dużo włamań na konta Google i dzięki temu zostają tworzone konta Google Ads. Więcej o tych sytuacjach piszę tutaj.

Jeśli nie wiedzieliście o tym, że ktoś założył konto Google Ads, to mail jaki otrzymaliście od Google już mówi o zaległościach i prawdopodobnie konto jest zawieszone. To mocno utrudnia kontakt z supportem, ponieważ wiele formularzy przy zawieszonym koncie po prostu nie będzie działać.

Tutaj 6 sposobów kontaktu z supportem Google Ads w takiej sytuacji.

EDYCJA: Google uruchomiło konkretny artykuł na stronach supportu, który wyjaśnia procedurę Co zrobić, gdy konto zostało przejęte. Dodatkowo włączcie weryfikację dwuetapową.

1. Formularz Zabezpieczenia mojego konta Google Ads zostały naruszone – on powinien działać mimo zawieszonego konta.

2. Zaloguj się na konto Google Ads https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/ i w prawym górnym rogu znak zapytania i Uzyskaj pomoc lub Skontaktuj się z nami.

3. Jeśli powyższe zawiedzie, to sugeruje założyć drugie konto Google Ads. Skontaktowanie się z supportem za pomocą formularza https://support.google.com/google-ads/gethelp i zgłoszenie problemu na problematycznym koncie. W formularzu podajesz numer id konta tego nowoutworzonego.

4. Szukasz agencji, która Ci pomoże. Podpina Twoje konto do ich MCK i kontaktują się z supportem w Twoim imieniu zgłaszając problem.

5. W mailu jaki otrzymałeś jest możliwość odwołania się od zawieszenia. Uzupełnij ten formularz i zapewne będzie tam miejsce na opisanie sytuacji – niestety rozpatrzenie takiego wniosku może trwać dosyć długo.

6. Wypełnić ten formularz odwołania się od zawieszenia konta