AdWords Express

Firma Google wprowadziła nową usługę. Jest ona skierowana do małych firm, które same chcą się reklamować w wyszukiwarce Google (bez korzystania ze specjalistów) i nie tracić na prowadzenie i analizę kampanii zbyt wiele czasu. Jest to Google Express.

„Dzięki AdWords Express możesz ułatwić im znalezienie swojej firmy lokalnej, wyświetlając reklamy w Google i Mapach Google (w tym na urządzeniach przenośnych) i przyciągnąć więcej odwiedzających do witryny, wizytówki miejsca lub strony Google+.”

adwords-express„Gdy klienci z Twojej okolicy szukają w Google lub Mapach Google produktów lub usług powiązanych z Twoimi słowami kluczowymi, Twoja reklama może pojawić się obok wyników wyszukiwania razem z adresem firmy, jej numerem telefonu i charakterystycznym niebieskim dymkiem, który pomaga wyróżnić Twoją reklamę na tle konkurencji.”

Jakie to daje korzyści? Jedną z nich jest to, że nie musisz posiadać własnej strony www by reklamować się w wyszukiwarce Google. Drugą korzyścią jest to, że utworzenie takiej kampanii trwa niewiele czasu i system sam poprowadzi ją za Ciebie.

Dodatkowo płacisz jedynie za kliknięcia (brak płatności w przypadku wyświetlenia reklamy), masz ciągły dostęp do statystyk, które możesz analizować i porównywać skuteczność.

Dlaczego Google Express może być lepsze dla Ciebie od Google AdWords?

Szybkie porównanie produktów

AdWords Express AdWords Lokalne strony Google+
Brak opłat. Nie Nie Tak
Dostępne dla firm bez witryny Tak Nie Tak
Automatyczne zarządzanie Tak Nie Nie dotyczy
Płatność tylko za kliknięcia Tak Tak Nie dotyczy
Reklamy w Wyszukiwarce Google Tak Tak Nie dotyczy
Reklamy w innych witrynach W ograniczonym stopniu (dotyczy tylko USA) Tak Nie dotyczy
Reklamy na telefon komórkowy Tak Tak Nie dotyczy
Inne zaawansowane formaty reklam (np. wideo) Nie Tak Nie dotyczy
Możliwość kierowania reklam na lokalizacje geograficzne Lokalnie Wszędzie Nie dotyczy

 

Jeśli zaliczasz się do niżej wymienionych firm/usługodawców to AdWords Express może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.

  • Lokalni usługodawcy, np. firmy remontowe, warsztaty samochodowe, przychodnie lekarskie, salony kosmetyczne i fryzjerskie
  • Lokalne restauracje, kawiarnie i jadłodajnie
  • Lokalne sklepy detaliczne, butiki i supermarkety
  • Lokalne hotele, zajazdy i budynki mieszkaniowe

Źródło:  Omówienie AdWords Express