Wskaźnik SOV

Wskaźnik SOV (Share of Voice) – jest to stosunek wyświetleń Państwa reklamy do łącznej liczby wyświetleń wszystkich reklam reklamodawców w tym samym okresie.
Dzięki temu wskaźnikowi możemy śledzić jak nasza reklama “wygląda” na tle ogółu reklam. Jak często się wyświetla i jak często mogłaby się wyświetlać.

Zbyt niski wskaźnik SOV będzie oznaczał, że Państwa reklama nie wykorzystuje w stu procentach możliwości. Mówiąc wprost, nie wszyscy Internauci szukający Państwa usług, mogą je zobaczyć, ponieważ Państwa reklama nie jest wyświetlona tak często jak mogłaby być.

Taki stan może być spowodowany problemem ze słowem kluczowym, niską stawką, niskim wynikiem jakości bądź niskim budżetem dziennym. Proszę sprawdzić każdy z tych elementów i w razie potrzeby dokonać odpowiednich korekt.

autor: Dominik Myślak RedJasper