Zaloguj się na koncie Google Ads lub MCK (Moje Centrum Klienta). Przejdź do Narzędzia >> Działania Zbiorcze >> Reguły.
Kliknij niebieskie kółeczko z białym krzyżykiem, by dodać nową regułę i wybierz, że reguła ma dotyczyć grup reklam.
Nazwij sobie tą regułę, by łatwo ją rozpoznać, gdy przyjdzie powiadomienie.
Sprawdź pole Właściciel (to głównie dla osób tworzących ją z poziomu MCK).
Jako działanie ustawcie Wyślij email. Jeśli robicie to na własnym koncie, to od razu możecie ustawić Włącz grupy reklam, jeśli chcecie by wszystkie grupy reklam wstrzymane przez system, zostały włączone.
Warunek: Uzasadnienie stanu zawiera dowolną z tych wartości Grupa reklam wstrzymane z powodu małej aktywności.
Reguła wygląda tak
Częstotliwość ustaw na Codziennie oraz sprawdzane dane na wczoraj.
Zapisz Regułę
Jeśli przyjdzie Wam powiadomienie, że jakieś grupy reklam zostały wstrzymane, to zalogujcie się na konto Google Ads i sprawdźcie Powiadomienia. Kliknijcie w nim Wyświetl i przejdziecie od razu do filtra wstrzymanych Grup reklam. Możecie zaznaczyć wszystkie i włączyć.
Lub samemu przejść na poziom Grupy reklam i ustawić filtr Uzasadnienie stanu zawiera dowolną z tych wartości Grupa reklam wstrzymane z powodu małej aktywności.