W dniu 12.01.2012 r. ruszył Wielki Konkurs Google dla Agencji 2012. Biorąc udział w programie Google dla Agencji przystąpiliśmy do tego konkursu. Jego celem jest otworzenie w określonym czasie jak najwięcej kont Google AdWords.Warunkiem by takie konto mogło wziąć udział w konkursie musi „zostać otwarte przez Uczestnika w ramach MCK zarejestrowanego w Konkursie; (ii) którego łączny koszt, liczony w złotych (PLN), wszystkich: (a) kliknięć reklamy; (b) wyświetleń reklam; i/lub (c) innych mierników ceny reklam stosowanych w danym momencie wyniosły ponad 500 PLN w trakcie Okresu trwania konkursu; oraz (iii) które zostało otwarte w trakcie Okresu Trwania Konkursu.” – cytat ze strony Warunki konkursu Wielki Konkurs Google dla Agencji 2012
Jest o co walczyć:
1 nagroda – Wyjazd do europejskiego centrum Google w Irlandii + 2 x Smartphone
2 nagroda – 2 x Tablet Galaxy + Stacje dokujące
3 nagroda – 2 x Smartphone
Do końca rejestracji zostało:
Zapraszamy do udziału inne agencje. Niech walka będzie czysta – niech wygra lepszy.
Co możesz zyskać reklamując się w AdWords?
- Docieracie do osób szukających oferowanego przez Was produktu lub usługi.
- Macie pełną kontrolę nad budżetem reklamowym.
- W łatwy sposób tworzycie i edytujecie treści reklam.
- Reklamy wyświetlane są w Google w ciągu kilku minut od ich utworzenia.
- Otrzymujecie dostęp do szczegółowych raportów dotyczących skuteczności kampanii reklamowych.
Bierzemy czynny udział w programie „Google dla Agencji” i dlatego mamy dla Was do rozdania kupony AdWords!
Jeśli nie reklamowaliście się nigdy za pomocą kuponów adwords to zapraszamy.
Kupony AdWords zostaną przydzielone osobom spełniającym wymogi przyznania takich kuponów. Kampania dla osób spełniających wymagania google będzie poprowadzona na kontach specjalnie stworzonych dla tych Klientów.
Przeczytaj Warunki korzystania z kuponów AdWords.