Google Grants to program, który stworzyła firma Google w 2003 roku. Ma on na celu wspierać różnego rodzaju organizacje non profit reklamując je za pośrednictwem Google Ads.
Jak wygląda to w praktyce?
Google przekazuje na rzecz organizacji aż do 10 000 USD miesięcznie, czyli około 330 dolarów dziennie. Reklamy wyświetlają się jak normalne linki sponsorowane, ale bardzo ważne jest to w jaki sposób zostanie przygotowana taka reklama – Beneficjenci mogą promować na koncie Google Ads wyłącznie reklamy i słowa kluczowe związane z misją ich organizacji.
Trochę więcej wytycznych odnośnie kampanii:
- Budżet dzienny reklam może wynieść 329 USD dziennie, czyli ok. 10 000 USD miesięcznie,
- Koszt kliknięcia (CPC) nie może przekroczyć 2 USD,
- Kampanie mogą być kierowane tylko na słowa kluczowe,
- Reklamy mogą być wyświetlane tylko na stronie Google.pl,
- Jedyna dopuszczona forma reklamy to reklamy tekstowe.
Jak zgłosić się do programu?
Należy wypełnić formularz na stronie Google podając nazwę fundacji oraz przesłać wszystkie dokumenty potwierdzające status fundacji. Akceptacja do programu może trwać nawet 30 dni, ale po przyjęciu do programu możemy przejść do utworzenia konta adwords i przygotowania swojej kampanii.
W przypadku Fundacji, które nie chcą same prowadzić kampanii Google Ads, a chcą skorzystać z pomocy Partnera Google Ads proszę o kontakt. Przeprowadzimy Państwa krok po kroku przez proces weryfikacji zgłaszając Państwa fundację do programu Google Grants oraz przygotujemy i będziemy prowadzili dla Państwa kampanię Google Ads.
Chcesz, żebyśmy pomogli Twojej OPP w zdobyciu Google Grants?
Chcesz byśmy prowadzili dla Twojej OPP kampanie Google Ads?
Chcesz nauczyć się czegoś więcej odnośnie prowadzenia kampanii Google Ads?
Jeśli na chociaż jedno z tych pytań odpowiedź brzmi TAK, skontaktuj się z nami.
Nasze Certyfikaty:
no images were found